Visām precēm, kuras smveikals.lv iegādājas Patērētājs (fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tiek nodrošināta vismaz 2 gadu garantija. Klientiem, kuri nav Patērētājs, tiek nodrošināta Ražotāja noteiktā garantija. Preces garantijas apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā, atsevišķām precēm tas var būt pat 5 gadi. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar aprunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem.
Lai garantija būtu spēkā, obligāti ir jāuzrādā:
- pirkuma apliecinošs dokumenta oriģināls (kases čeks, pavadzīme vai kvīts);
- ražotāja vai izplātītāja garantija.
Garantijas talonam jābūt pareizi aizpildītam, obligāti jabūt uzrādītam pārdošanas datumam un garantijas termiņam.
Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz :
- pārdotās preces papildus piederumiem, aksesuāriem un barošanas elementiem, kas ietilpst preces komplektācijā (piemēram: drošinātāji, spuldzes, adatas un t.t.), kuru nolietošanās ir normāla parādība;
- uz preču detaļām, kas sabojātas nolietošanas rezultātā.
Ražotāja garantija nav spēkā, ja:
- precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi, kā arī veikts nesankcionēts preces remonts;
- bojājumi radušies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, ugunsgrēks, zemestrīce un c.) vai nelaimes gadījuma apstakļos;
- tika izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli ;
- ja bojajumi radušies citu neatkarīgo apstākļu dēļ, piemēram, sprieguma svārstībās elektrotiklā, kas pārsniedz 10% no normas, nestandarta barošanas avotu izmantošana, nogulšņu veidošanās rezultātā radušies defekti, preces mehāniski bojājumi, svešķermeņu vai mitruma iekļūšana un c..
- ja nav veikta regulāra servisa apkope (attiecās uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
- ja iegādātā prece tika izmantota ražošanas un nestandartiem profesionālajiem mērķiem, kuriem netika paredzēta pēc lietošanas pamacības.
- netika ievērota lietošanas instrukcija un pārkāpti ekspluatācijas noteikumi;
- komunikāciju un satelīttelevīzijas tīkla parametru un citu sadzīves faktoru nesakritības dēļ.
Bojāto preci ir jāpiegādā uz garantijas talonā norādīto servisa centru, līdzi ņemot pirkuma apliecinošu dokumenta oriģinālu un garantijas talonu.
Juridiskām un pašnodarbinātām personām , kas nav patērētājs, tiek nodrošināta tikai ražotāja noteiktā garantija 1 gads (12 mēnēši).